Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πωλήσεων στις Ξενοδοχειακές Υπηρεσίες
Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πωλήσεων στις Ξενοδοχιακές Υπηρεσίες
ΦΙΛΟΞΕΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
|
- Η αξία του ανθρώπου της πώλησης ξενοδοχειακών πακέτων
- Η αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης προϊόντων φιλοξενίας και εστίασης
- Οι ιδιαιτερότητες της διαδικασίας πώλησης προϊόντων τουρισμού
- Tα χαρακτηριστικά του ανθρώπου της πώλησης ξενοδοχειακών προϊόντων
- Το άγχος της πώλησης - Η μετατροπή του σε θετική ενέργεια
- Η επικοινωνία μέσα από τη συναισθηματική νοημοσύνη
- Τα καθήκοντα του ανθρώπου της ξενοδοχειακής πώλησης
- Τα βήματα της επιτυχημένης πώλησης των κρατήσεων
- Η μεθοδολογία του FABP στην εικόνα του ξενοδοχείου - Η εγγυημένη παρουσίαση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
- Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων - λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
- Η θετικότητα στην πώληση υπηρεσιών ξενοδοχείου
- Η ικανότητα να αντιμετωπίζεις παράπονα και αντιρρήσεις των φιλοξενουμένων
- Οι δύσκολες απαντήσεις στα ερωτήματα του εταιρικού πελάτη
- Η ικανότητα να επιτυγχάνεις στόχους και να διαμορφώνεις αυξητική τάση στις κρατήσεις
- Πουλώντας τα συνολικά πακέτα
- Τα εργαλεία της επιτυχίας στις πωλήσεις φιλοξενίας και εστίασης
- Η στρατηγική προσέγγιση του πράκτορα
- Αντιμετωπίζοντας το επαγγελματικό και προσωπικό προφίλ του ξενοδοχειακού πράκτορα
- Οι τεχνικές διατήρησης του υπάρχοντος πελάτη
- Το αποτελεσματικό κλείσιμο της πώλησης των υπηρεσιών του ξενοδοχείου
- Η αξία της συμβουλευτικής πώλησης
- Η πώληση της συνολικής αξίας του ξενοδοχείου
- Η διαχείριση του χρόνου στην αγορά
- Η οργάνωση πωλήσεων εσωτερικού και εξωτερικού
- Η τέχνη της διαπραγμάτευσης κατά την επίσκεψη του πελάτη
- Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;
- Τα χαρακτηριστικά των κατηγοριών πελατών μας
- Πουλώντας το πακέτο κρατήσεων
- Swot analysis πωλήσεων για το ξενοδοχείο μας
- Το πάρτυ μας
- Αξιολόγηση των καθηκόντων του εκπροσώπου πωλήσεων του ξενοδοχείου
- Role playing πωλητή και ταξιδιωτικού πράκτορα
- Οι αντιρρήσεις του πελάτη μας
- Διαχείριση «δύσκολων» φιλοξενουμένων