• ΤΗΛ.: 210 8003066

Οικονομική Αξιολόγηση Πελατών

ΖΥΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΑ

 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αναλύει θέματα οικονομικού ενδιαφέροντος αναφορικά με τους πελάτες της επιχείρησης και τη μακρόχρονη επιβίωση τους.

 

 
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Στους υπευθύνους πωλήσεων πρώτης γραμμής τα οποία ασχολούνται και με την αξιολόγηση των πελατών τους, προκειμένου να συντάξουν τις οικονομικές τους προσφορές προς αυτούς.
 

 
ΣΚΟΠΟΣ
Να κατανοήσουν τα στελέχη τις βασικές χρηματοοικονομικές έννοιες που έχουν άμεση σχέση με την αξιολόγηση των πελατών.
 

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

• Τα 5 κλειδιά της αξιολόγησης του Πελάτη
• Η χρηματοοικονομική ευθυγράμμιση
• Ο λογαριασμός αποτελεσμάτων του Πελάτη
• Η ρευστότητα του Πελάτη
• Η κερδοφορία που μας προσφέρει
• Η διαχείριση της πιστωτικής πολιτικής
• Το χτίσιμο της εμπορικής συμφωνίας
• Το σχέδιο, οι όροι, η διαπραγμάτευση
• Η διαχείριση της εμπορικής συμφωνίας όλο το χρόνο
• Η επίτευξη του επιθυμητού αποτελέσματος - Η ετήσια διαπραγμάτευση
• Οι 10 αρχές της διαπραγματευτικής οδού

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

• Αξιολόγηση συγκεκριμένων πελατών
• Ποιος είναι ο καλύτερος πελάτης
• Εφαρμογή των δεικτών χρηματοοικονομικής απόδοσης
• Role Playing κλεισίματος συμφωνίας με πελάτες