In Store Coaching
ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΤΕ ΣΤΟ ΕΠΑΚΡΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΑΣ
|
- Εκπαίδευση του απολύτως απαραίτητου αριθμού προσωπικού (λόγω αδυναμίας για μακρόχρονη παρουσίας σε αίθουσα διδασκαλίας), προσαρμοσμένη στις συνθήκες του εκάστοτε χώρου
- Αξιολόγηση απόδοσης πριν και μετά την εκπαίδευση, με δυνατότητα επισκέψεων σε καταστήματα ανταγωνισμού («μυστικός επισκέπτης»)
- Επιδότηση ΛΑΕΚ (Επιστροφή της επένδυσης)
- Διερεύνηση αναγκών ανάπτυξης δεξιοτήτων των Πωλητών
- Καθορισμός των εξειδικευμένων εκπαιδευτικών στόχων για την ανάπτυξη των Πωλητών
- Σχεδιασμός 100%-tailor made εκπαιδευτικού προγράμματος σύμφωνα με τους στόχους
- Υλοποίηση του ειδικά σχεδιασμένου εκπαιδευτικού προγράμματος
- Δημιουργία του μοντέλου της διαδικασίας πωλήσεων που καλύπτει τους στόχους της εταιρείας, στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής δραστηριότητας
- Δημιουργία λίστας (check-list) επιθυμητών συμπεριφορών του πωλητή
- Έμφαση στις συμπεριφορές που επιδέχονται ανάπτυξη
- Επισκέψεις σε πελάτες για την εφαρμογή του Μοντέλου στη διαδικασία της Πώλησης
- Καθοδήγηση του Πωλητή στα σημεία της λίστας συμπεριφορών
- Επανάληψη εφαρμογών-επισκέψεων σε Πελάτες για την ανάπτυξη του κάθε Πωλητή μέχρι το επιθυμητό σημείο
- Επικοινωνία με το τμήμα διαχείρισης ανθρωπίνων πόρων
- Αξιολόγηση της παρούσας κατάστασης, τόσο στα οικεία καταστήματα, όσο και στον ανταγωνισμό («μυστικός επισκέπτης»)
- Παρουσίαση αποτελεσμάτων στη διεύθυνση του αντίστοιχου τμήματος, πρόταση ενεργειών, οικονομική προσφορά
- Αναλυτική παρουσίαση της πρότασης, τελική συμφωνία στόχων, χώρων, χρόνου, ενημέρωση των αρμόδιων στελεχών
- Διαδραστική παρουσίαση του πρότυπου εξυπηρέτησης μέσα στην αίθουσα
- Συμφωνία και δέσμευση για τα επόμενα βήματα
- Πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνία εκπαιδευτών και συμμετεχόντων πωλητών μέσα στον χώρο εργασίας κατά τη διάρκεια της καθημερινής δραστηριότητας
- Υποδείξεις επί πραγματικών συνθηκών, διαλεύκανση σκοτεινών σημείων και στήριξη των πωλητών για την ομαλή μετάβαση προς έναν νέο τρόπο πώλησης
- Χρήση ειδικού εντύπου καταγραφής του τρόπου πώλησης από τους εκπαιδευτές
- Παροχή συγκεκριμένων προτάσεων για τον κάθε πωλητή ξεχωριστά
- Με την πάροδο 15 ημερών από τη λήξη της εκπαίδευσης, θα πραγματοποιηθούν επισκέψεις άγνωστων πελατών στους συγκεκριμένους πωλητές, έτσι ώστε να γίνει κατανοητό το τελικό επίπεδο και η επιτυχία της διαδικασίας